The Official Car Sticker

The Official Car Sticker

Monday, November 26, 2007

TVXQ 2007 Concert "O" - Babyboss Team

Ah...finally, a good day's rest after a hectic few days of covering the TVXQ 2007 Asia Tour Concert "O" here at the Stadium Merdeka. Post production work start "after today"!!! Stay tuned here on this blog for latest info and updates on concert pics and stuffs.

Special thanks to Babyboss Junior Photographer, Brian "Carpet Hair" Lee. Also thanks to fellow photographers, Yap and Mang, from PhotoLink Enterprise. Meanwhile, just got some pics of our own Babyboss Pictures photo crew during the rehearsals and concert showtime.

Babyboss Junior Photographer, Brian "Carpet Hair" Lee

One of the BEST shots in my photography career. Powerful. Here is Xiah on a "rain effect".

The overall stage lighting effects.
More concerts pics to come...stay tuned!!!

19 comments:

Anonymous said...

Hi Babyboss!

Thank you for your awesome pics! I was in the left pit when you came to take a photo of us! Sorry to hear you've been down lately... Please feel better soon! And that Xiah photo with rain effect is truly art.

Anonymous said...

Hello Babyboss! You took a picture of us at the left pit with our uchiwas before the concert. Thank you for the lovely picture of Xiah. And indeed, the photo is awesome. XD

Cheers!

Babyboss Pictures said...

guys, pls leave your name and dun use "anonymous". I dont know who you are!

Lavena said...

HELLO! Thanks for the picture. I'm one of the girl who is holding the DBSG@LJ banner. HAHAHA! Thanks for the photography. Truly an art!! Heard you were down lately. Hope you cheer looking forward to more pics by you ^^

Dottie said...

I was the one leaving the first comment. Sorry... I guess I imagine you get so many comments, it's better to be nameless... My apologies.

Babyboss Pictures said...

Dottie : no no, dun be nameless. your comments are much appreciated.

Dottie said...

Awww, thanks for the reply. I feel so special... I was the one with tattoos but there were so many girls rushing towards you the minute you came around, I doubt you saw anything! Anyways, cannot thank you enough for you all photographs... and please feel better soon... need a drink??? :)

audrey said...

wow..the pic of xiah with the raining effect was AWESOME!~!~!very aritistic.. cant wait for more great pics from ya...thanks alot...

Orchid said...

Hi Michael,

That pic of Xiah under the "rain" is awesome! And he was moving so fast!

As an amateur photographer, i can't imagine how you capture concert pictures so clearly...since it's under such low lighting conditions plus you don't use a tripod, plus they move so quickly.

Speaking of Nikon vs Canon, which do you prefer?

Can't wait to see the rest of the concert pics!!! :-)

Babyboss Pictures said...

Dottie : when do u wan to buy me that drink? haha...

Audrey : thanks for your compliments on the rain pic.

Orchid : Use f2.8 aperture to get in the lights. A lot opr shooting practise will give u the stability required in such conditions. Shooting live concerts is no small joke...very demanding. Personally, I prefer Nikon since all my gears are with Nikon since the day I started photography. To migrate to Canon would cost me a lot of money. Actually both Canon and Nikon are very good camera manufacturers.

YiJern said...

OH MY GOODNESS!!!!
THANKS FOR THE AWESOME JUNSU PIC DURING "MY PAGE"!!!!!
Bless you for taking such a BEAUTIFUL picture!!!!!
Thank you Thank you Thank you!!!!
*repeats 100000000000 times*
hahaha...

lurker said...

woohoo... da boss himself
can't wait to see more images from you and your team!

didn't see that leng lui photog that nite also :( missed

Jiok said...

but canon hard to sync camera time wit other photogs :P

but yea both produce awesome cams

m i l k yway said...

wow..those pics were awesome. i wanted to take the overall stage..but they didn't turn up very good. your's ia way way great! thanks for posted them up..=)

aha one more, Junsu's pix was HOT!! hehe

Alea said...
This comment has been removed by the author.
Alea said...

Hey babyboss!
I'm not sure if my comment went through ROFL so here's another one XD
I hope you enjoyed the concert as much as I did!! LOL! The stage was amazing and the effects were awesome. I loved the whole 'swimming' segment and everything about the interludes were so beautiful to watch... not to mention the boys themselves :P bahaha *fangirl* XP
I'm excited to see your photos! The one of JunSu is just sooooo HAWT lol <3
Well then, Take care!
- Alea [44]

narumi said...

hi michael...

i was in d left vvip zone..whenever u were around taking pix.. i wud go like,"OMG..dats michael!! lets pose!!" haha...million thanx for d beautiful pix...

after i went to d concert, i knew that i need a good cam..hehe...im eyeing on canon G9...anything come close to dat from nikon?? dslr is definitely too big to hide from those guards...hikhik >.<

anyway, thanx again!! i love that junsu's pix.. awesome shot! =) d overall stage pix..hoho.. i see d boys there.. =p

Babyboss Pictures said...

narumi : yes, Canon G9 is first class camera. Best of its class. If you can afford the buget, go grab it! Its great!!!

Orchid said...

yeah...shooting a live concert is no small joke! Keep up the good work! =)